Milysmiley

DATA !!

Publicerad 2012-05-08 12:03:00 i allt och inget

Nu är vi hemma hos morfar och självklart lånar jag hans data eftersom våran inte funkar !!
Underbart väder ute idag , ska ligga och njuta av solen lite innan det är dags att hämta skruttungen på dagis :)

Kommer även lägga in en bildbomb med bilder från helgen när vi var i Västerås och ute hos mormor :)

För övrigt har det mesta varit bra , magen väger mer och mer , jag kan INTE knyta mina skor länge :( buhu !Det är stor projekt att lyckas med det och känner mig ganska nöjd efter mycket om och men när man har klarat det hehe...

Så vi lever iaf ! Nu ska jag umgås med solen innan det är dags för bildinlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela