Milysmiley

tankespridd

Publicerad 2013-01-10 10:30:42 i allt och inget

Känner helt tankespridd och blandade känslor

Känner att jag måste ta nya tag , jag måste röra mig framåt men för mig själv. Jag måste börja bygga upp saker för mig själv så ingen kan komma åt mig eller riva det jag har. För att jag kan.
Egentligen förstår jag inte varför jag tvivlar på mig själv för att jag vet redan , jag kan. Jag vet vad jag vill och vart jag vill komma i livet.
Det är mitt liv och jag kan göra precis vad jag vill. Det ska inte vara någon annan son säger om mina val är rätt eller fel.
Livet handlar inte om att gå höger eller vänster utan att hitta vägen där emellan.
Alla är så styrda av ett visst system såhär ska det vara , det här måstes göra , finns inga andra sätt , det är fel bla bla bla.
Vem i helvete bestämmer allt sånt här skit. Allvarligt liksom..
Tycker alla ska bryta mot de normer och termer man lever efter och ifrågesätta sig själv vad man själv vill. För det är bara man själv som kan göra det möjligt
Genom att vara orealistisk hittar man egna vägar ditt och utnyttjar sin potenial.
Alla kan nog mer än vad dem själva tror.

Tycker alla ska ta tag i saker man själv vill , inte bara älta om det.
Det ända som hindrar dig är du själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela