Milysmiley

mamma ledig

Publicerad 2013-02-04 11:20:24 i allt och inget

Alltså jag är så trött på att vara mammaledig...jag vill också jobba ,tjäna pengar och sånt där.
Är så trött på att alla dagar är desamma känns det som.
 
Det är jättemysigt att vara med barnen och allt det där men jag börjar klättra på väggarna här hemma
Jag tycker det suger att städa nånting som andra mammabloggare verka att älska att göra. Wtf liksom!?
Då menar jag inte att jag inte städar för det gör jag men jag hatar att göra det... får alltid höra samma men det är skönt när det är Klart...ba jaa men det gör inte sakeb roligare.
 
kanske lite negativ nu men min vardag är inte perfekt som andra mammabloggares dagar är.
Allvarligt varför ska man låtsas att saker är bättre än vad de egentligen är....
Verkar som alla springer och inhandlar nånting nytt varje dag och Slänger upp i bloggen. Seriöst min pojkvän hade slagit hjäl mig om jag spendera pengar dagligt på saker.
Sen hade jag aldrig haft råd att köpa saker hela tiden. Ibland kan jag känna att jag är den enda som inte har råd med att fika 110 gånger i veckan och shoppa dagligen åka iväg flera gånger i veckan.
vi har det inte dåligt ställt men hur har man råd Att bara spendera under föräldraledigt ?
 
Alla gör som man vill , så är det bara.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela