Milysmiley

tankar

Publicerad 2012-03-28 15:10:18 i allt och inget

Nu har Alexandra precis gått hem , varit ute på promenad och tog en kaffe och snacka en massa om allt
hos mig. Åh vad jag har saknat henne märker jag varje gång jag träffar henne.
Nu känner jag mig gladare och typ 10 kg lättare att bara få ha pratat av sig om allt och inget..Jag är så glad att jag har henne, hon är typ världens bästa människa !

Miley sover fortfarande , hon lär vakna när som nu..Hon har sovit i ca två timmar så dags att slå upp sina blå.
Älskling kommer hem om ca en timme , en av få gånger han kommer hem i normaltid..Det är jag glad för att dem dagar existerar ibland :)
Jag kan känna mig så otroligt ensam ibland , jag saknar så himla mycket som är jag. Jag saknar  många av mina vänner som jag tappat kontakten med på sista tiden. Jag saknar älskling hela tiden...Alltid på jobbet.
Det är okej att känna sig arg och ledsen på allt ibland , för mig är de det verkligen...Skulle vilja ha nån att prata med som är eller har varit i samma situation , som verkligen förstår hur ensamt det kan vara att vara själv med barn kvällar och helger 6 dagar i veckan... Det är inte alltid lätt , många gånger brister allt. Det är inte det att jag inte klarar mig utan Petter , det gör jag. Men jag vill ha honom hemma under middagstider , kvällar..kuna hitta på saker att göra på helger . Eller att det bara får vara helg men familjen. Saker och ting kommer bli bättre med tiden , eller det hoppas jag verkligen. Det är bara att ta en dag i taget :)

Oj vad mycket det blev nu , hehe hade inte tänkt de men nu blev det så iaf :)
Ibland flödar orden bara ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela