Milysmiley

kväll

Publicerad 2012-03-29 20:37:51 i allt och inget

Usch vilken tråkigt dag det har varit !
Har knappt varit ute nånting , vädret har inte alls kunnat bestämma sig hur det ska vara ! Hann va i parken ca 20 min sen börja det spöregna då var det bara att skynda oss in.
Till middag gjorde ärtsoppa och goda vaniljpannkakor med sylt och glass. Ganska vanlig Torsdagsmat.

Funderar vad jag och Miley ska äta till middag i morgon , måste ta fram nånting från frysen man kan inte riktigt bestämma mig..Det är ju trots allt Fredag så kanske ska lyxa till det lite ? Eller så blir det något enklare..
Tips på Fredags mat nån ?



Nu är det dags för att natta Miley för natten , sen ska jag ta en dusch och lägga mig också..
Ny lång dag i morgon  :) Hoppas verkligen på att det blir bättre väder i morgon :)

God natt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela