Milysmiley

glad!

Publicerad 2012-03-31 17:56:52 i allt och inget

Nu är Lördagsgodis inhandlat och lite till maten :)Redo för Lördagsmys !
Var även ute i parken , usch inte skönt blåste kallt..burr frös fast jag hade vinterjackan på mig.
Miley var glad att få springa av sig lite , hon har nog saknat parken !
Nu ska middagen göras i ordning , det blir marinerad ugnstektfläskfile med pommes frites :)inte helt fel
en Lördag som denna. Till och med så bra att älskling är hemma och äter med oss :D Lycklig Miley sitter på bänken
i köket och ska hjälpa pappa med allting :)
Tyvärr har jag inte varit så upptatderad med kameran så blir gama bilder nu.

Hur trött som helst och samtidigt väldigt glad , helt okej :)
Nu ska jag passa på att vara med älsklingarna , inte varje dag man har hela familjen samlad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela