Milysmiley

:)

Publicerad 2012-03-30 13:16:47 i allt och inget

Nu sover lillskruttan , äntligen !! Hon var inte alls rolig sista timmen, en övertrött grining tjej.. Hoppas verkligen hon är gladare när hon vaknar :)
Jag förstår inte , mitt smink är borta ?!?!?! Har letat överallt men kan inte hitta det nånstans ! Hur är det möjligt ?
Plattången strejkar halvt så mitt hår ser nästan ut som ett fågelbo :(( tänker täcka över alla speglar hemma och sen låtsas som att jag ser fräsch ut :D
Tur att man inte ska iväg nånstans idag , hade inte känts någe vidare :P

Idag går jag även in i vecka 27 i graviditeten !!
Och träningsabstinensen kan nog inte bli större !! Grejen är inte att jag har ångest för man blir en köttbulle , utan att jag saknar den där posetiva energin man fått när man tränat ! Love it !!
Annars känns det mesta bra med magen och mig själv , något mer lätt retlig än vanligt kan nog bero på hormoner ?
Känns skönt att inte mått dåligt eller något sånt hittils utan att allt bara har rullat på som det ska.
Hoppas det håller sig så hela vägen bara. 

Rörelserna i magen blir bara mer och mer och starkare för varje dag känns det som , mysigt ! Bara njuter av gravidmage. Kanske inte blir nå mer..vem vet liksom.

Gravidbilder kommer senare , har inge större lust alls att plocka fram kameran förtillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela