Milysmiley

bebiskula

Publicerad 2012-06-04 14:20:25 i allt och inget

Min bebisbuula :)

Jag blir helt galen ! Bara längtar efter den lilla !! Undrar hur han kommer se ut och allt sånt där !
Det blir mer och mer verkligt för varje dag som går..Jag ska börja packa väskan som ska med till BB men det står bara still i mitt huvud vad jag ska lägga ner och sen när jag lägger mig på kvällen kommer jag på allt !! Så typsikt att komma på saker när man ska sova..förstår inte varför!!

Det som är lite små jobbigt just nu är att jag har ont i knän och rygg , det är inte jätte farligt men det blir ju lite extra belastat när man ska orka leka med Miley och busa hela dagarna.. Men som sagt nära nu och bara försöka njuta av sista tiden som är kvar :) 

Inför förlossningen har jag inga speciella förväntingar eller liknande , tar det som det kommer.samma tänkande som när jag vänta Miley. Bedövning är inget som står på min lista ännu , hade bara lustgas när jag var in med Miley så varför skulle jag inte kunna klara mig med det den här gången också känns det lite som.. Blir alldeles pirrig i kroppen när jag tänker på att den lilla faktist snart kommer vara här "ute" med oss _:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela