Milysmiley

trött !!

Publicerad 2012-06-04 22:03:09 i allt och inget

Fybubblan vilka humörsvängningar jag har !! blir tokig på mig själv !
Ena sekunden är jag glad andra arg ledsen eller liknande det vänder hela hela tiden , orkar inte !!
Förhoppningsvis går det över , det måste det..Det är inte alltid lätt att vara ett gravidmonster , inte ens för mig själv.Stackars P som får stå ut med att humöret svänger hela tiden..



Kvällen har jag myst med Miley massooor , och städat det som behövdes om man säger så.. Tar resten i morgon när lillskruttan är lämnad på dagis ..Kan man städa mer ostört och så blir det mer tid åt Miley att göra roliga saker än att städa när hon är hemma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela