Milysmiley

kväller

Publicerad 2012-06-02 21:46:25 i allt och inget

God kväll !
Nu är jag helt slut , energin ligger verkligen på noll !! P och Miley sover men vad gör jag vaken ?
Joo jag ska duscha som jag tänkt hinna göra hela eftermiddagen/kvällen , men inte blivit av fören nu..haha ångrar att jag inte gjorde det tidigare men skönt att ha det gjort !
Vad är inte skönare än att lägga sig i en nybäddad säng och vara nyduschad liksom ?!

Btw det blev iaf en vagn hem idag ! :) en babytravel , ena delen är rosa och den andra blå :) jätte fin och smidig vagn bara längtar tills att få använda den :D
Nu är det inte långt kvar :D

Nu är jag gravid vecka 36+1
Kan inte fatta att tiden har gått så rasande fort ! herregud snart är det en till i familjen !! har knappt hunnit fatta det !! Bara läääääängtar massor !!


Nej nu ska jag ta och kasta mig in i duschen så det blir gjort !

ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela