Milysmiley

vill ha sommar

Publicerad 2012-01-22 15:06:47 i allt och inget

Jäkla snö !!
Jag vill inte ha mer snö nu ! Jag vill ha vår och sommar ! Snön kunde fått kommit förra månaden typ men inte nu.
Inte alls kul att gå ut med Miley när det snöade som mest... uscha buscha

Nu längtar jag bara tills Älskling slutar jobba så vi kan köpa Pizza , idag får det bli snabbmat ! Äter det så sällan så känns ganska lyxigt :)
Men ändå är jag sugen på sallad , får göra det nån dag i veckan :)


Bild från  i sommars när vi var på Gotland!
Bara längtar efter värmen och alla härliga uteserveringar å allt det dära !! Hur härligt är inte det liksom ?!
Slippa klä på sig 100 lager kläder innan man går ut bara ta på nån skön klänning :)
Hoppas på sommaren kommer fort till oss ! För jag längtar efter sommartider !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela