Milysmiley

träning ikväll

Publicerad 2012-01-30 15:57:15 i allt och inget

Herregud vad har jag gett mig in på ?
Ska träna cirkelpass med Alexandra på brandstation ikväll med min lilla gravidbula haha kommer fan dö !!
har vart en del på gymmet , men det är väl inget emot mer än en timmes hård träning ? haha

Vissa tycker de är onödigt att träna under graviditet men själv tycker jag inte det.
Jag vill inte sitta och äta onyttigt hela dagarna bara för att... menar det skadar ju inte att hålla igång.
Sen att underlätta för kroppen att orka hålla under en hel gravidiet ... det behövs muskler för att slippa rygg / knä och annan smärta..För mig känns det rätt att träna så jag gör det..Sen får andra säga vad dem vill..men det är långt ifrån skadligt för dem som tror de..


Så Miley ska få vara hos morfar under tiden , inge nöd på henne då kan jag säga !!
Där hon får göra som hon vill :)Mycket roligare än hemma.Älskling jobbar kväll som vanligt men kommer
nog hinna somna innan han kommer hem haha...

Nu blir det att käka lite middag sen göra sig ordning inför dödspasset ! :)
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela