Milysmiley

jag vill jag vill jag vill !

Publicerad 2012-01-21 17:35:23 i allt och inget

Just nu vill jag jätte mycket saker !
Vill ha pengar !
En kamera ! det är tusan på tiden är så trött på bara mobilbilder nu..
Åka utomlands!- ännu mer sug nu efter jag och älskling satt och gjorde en utlandsplanering.
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..eller?
Jag har ett enormt shoppingsug var länge sen jag inhandla något nytt till mig själv..
blir mer till Miley. :) Barnkläder jag dör ! Svårt att komma ut tomhänt!

Jag vill ha min älskling hemma ! Tack och lov att han snart har jobbat klart sina helger..
Nästan 9 helger på rad.. "/
Och så har han varit ledig en dag i veckan en vardag då..
de har varit lite ensamt. men men :)

Känner mig socialtundernärd ! Speciellt nu när Miley är magsjuk då går det inte
att träffa nån alls typ :( Vem är frivillig med att ta risken och bli smittad hehe ?=)

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela