Milysmiley

god kväll

Publicerad 2012-01-19 22:31:23 i allt och inget

God kväll !!
Jag är så trött på vårat internet nu så vet inte vad jag ska göra ! funderar på byta till telia eller nått som funkar iaf !
Har vart en lugn dag idag , jag och Miley sov säkert minst två timmar på dagen , jätte mysigt att sova med skruttisen.
Så vakna vi pigga och glada :)
Morfar kom och hälsade på , det gjorde ju resten av Mileys dag kan jag säga :)

Vi har även köpt 4 nya filmer... Vi brukar köpa filmer på godis hjärtat eftersom dem har fyra för 100 kr. hur bra som helst liksom !
Så vi köpte följande
The Messenger
Due Date
Red riding hood
Last day of summer.

Så nu har man lite nytt och se.
'

Nu ska vi lägga oss i morgon ska jag och Miley träffa Theres och Theo på en fika :) myspyyys !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela