Milysmiley

fin dag !

Publicerad 2012-01-29 15:27:28 i allt och inget

Va helt underbart att vakna till solsken imorse ! Vilken energikick !
Tyvärr har min energi tagit nästan slut nu mot eftermiddagen.. helt tvärtrött!

Förmiddagen har varit mysig , va ute ganska tidigt i parken så Pappa kunde vara med innan han skulle
till jobbet. :)
Nästa helg är hans sista jobbhelg ! Fytusan vad skönt säger jag bara !! :)
efter 9 helger på rad!!!

I Februari har jag planerat en hel del , Petter har inte så mycket att säga till om hehe.
Man får ta vara på tiden när han väl är ledig.. :)

Jag blir GALEN på det här underlaget ! Fytusan vad vagnen drar med sig in mycket snö/grus !
Måste typ dammsuga och torka golven efter varje gång man vart ute... Inte kul !!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela