Milysmiley

uttråkad

Publicerad 2012-04-25 11:43:25 i allt och inget

Just nu sitter jag med färg i håret och har tråkigt !!!
Idag är en sån här bra dag ! Vet inte riktigt varför men vakna i morse med strålande sol , så mycket mer behövs inte :D
Kommer kännas ännu bättre efter en dusch så man kan känna sig fräsch också :)
Jag börjar få lite problem med att raka benen , magen är lite ivägen haha , inte nog att det är tråkigt att raka benen det ska vara svårt att komma åt också ! Ser i efterhand att man missat på ett par ställen..Typiskt liksom !

Jag bara längtar tills ikväll då jag får min lakritsglass<3 har väntat i dagar på den där jäkla glassen !! :D
Måste vara något gravidsug jag har fått , jag brukar aldrig vilja ha glass annars men nu känns det som att det är det bästa som finns haha..  eller Ben & jerrys har väl alltid gått hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela