Milysmiley

underbar dag

Publicerad 2012-04-27 10:38:16 i allt och inget

God morgon underbara dag !
Helt sjukt skönt väder ute idag ! Men det ska vi utnyttja mer i eftermiddag , nu har jag tagit en paus i storstädningen blev lite trött i ryggen... Idag är älskling verkligen borta hela dagen :( han kommer hem kl 8 ikväll så det känns tråkigt ! Ännu tråkigare att han jobbar hela helgen...Men men så är det , bara att göra det bästa av allt :)

Men känns som det kommer bli lite ensamt , bara jag och Miley alla har annat för sig eller åker bort nu under helgen.
Tre stycken jag känner ska flytta hela helgen , min pappa åker till Riga så han är inte hemma fören Söndag.. Jag har också lust att göra nånting men vet inte vad !! Vill liksom bort från Bålsta !! Trött på Bålsta !

Går även in i vecka 31 i graviditeten idag !
ska lägga upp gravidbilder , har varit dålig på det men tycker det är svårt att få bra bilder när man tar själv ! "/

Jag börjar känna mig stressad , herregud vi ska snart ha en till ! Kan inte riktigt förstå det helt men ändå så gör jag..
Det är samtidgt lite smått skrämmande , jag vet inte vad med allt i sig liksom ! Jag är lite halvt orolig när man måste åka in till förlossningen tänk om ingen kan ta Miley..Det kanske blir en jätte dum tid och dag man måste åka in.. Uscha mycket oro i kroppen samtidigt jag känner mig lugn..
Mycket som snurrar i huvudet nu när det börjar närma sig..Få ihop och ordning på allt liksom !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela