Milysmiley

soool

Publicerad 2012-04-24 10:10:38 i allt och inget

Lämnade en super glad Miley på dagis , känns så himla bra att lämna henne när hon trivs så bra där :) fick en jätte puss och kram innan jag gick så sprang hon in till dem andra barnen :)
Efter de gick jag till barnmorskan , och ja magen växer som den ska nu igen :D så det är super !

Idag känns som det kommer bli en bra dag ! Solen och värmen är här , dags att dra på sig lite vårkläder som inte riktigt passar längre haha.. Tur att vi ska till Västerås nästa vecka och handla lite nytt..Alla  mina tröjor sitter plötsligt mitt på magen... :( Så har lite begränsat med kläder för tillfället.


Bild på Miley från förra sommarn

Nu ska jag göra mig till människa och bara ta det lugnt innan skrutt ska hämtas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela