Milysmiley

regn och rusk

Publicerad 2012-04-20 09:48:52 i allt och inget

God morgon regn och rusk !
Inge vidare att vakna upp till detta väder usch ! Jag vill ha sooool !
Jag håller på att dö ! Jag har sovit så fruktansvärt dåligt, det gör så ont i min svank och mina knän !
Orkar inte ha ont det tar så mycket av energin !
Annars är jag på bra humör , saknar min älskling något extra idag bara :( Hoppas dagen går fort så han kommer hem snabbare hehe..

Se vad man hittar på idag , får bli pyssel och mys å hålla sig inomhus idag känns det som.
Inte alls sugen på att gå ut blää !!
Nån som har tips vad man kan göra åt svank och knäont ?? de håller på göra mig tokig !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela