Milysmiley

avslutar rollen som städtant

Publicerad 2012-04-27 13:31:11 i allt och inget

Städningen är mer eller mindre klar ! Tummen upp för mig !
Lunchen är till och med avklarad , Miley har hjälpt till snällt hela förmiddagen :) lillskruttisen..
Nu ska jag göra mig i ordning lite och sen blir det ut i parken så M får busa av sig lite hehe , lite små sur över att jag inte äger nå vidare kaffetermos annars hade jag velat haft med mig kaffe ut !! Kanske borde införskaffa sig en ;)

Tycker det är lite tråkigt att man sällan träffar andra föräldrar och barn i parker..Inte alltid så kul för oss att vara själva. Tror Miley skulle tycka det var mycket roligare om det fanns fler barn i parken som hon skulle kunna leka med... Tycker man ser föräldrar och barn överallt förutom i lekparker ! Helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela