Milysmiley

sovmorgon !!

Publicerad 2011-10-20 14:26:16 i allt och inget

Shit vad skönt det var med sovmorgon idag ! lilla Miley behövde nog sova ut , så inge dagis blev det idag.
Vi ska snart ut på låång promenad , passa på när vädret tillåter :)
På samma sväng ska jag boka klipptid , det är på tiden kan jag säga !!
Ska finula ut hur jag ska klippa det eller om det bara ska toppas...svårt det där.
Det är ju alltid kul med lite förändring i skallen :)

Ikväll kommer Mileys farmor också :D Har inte träffat henne sen i somras då vi var på Gotland.
Hon ska stanna ända tills på Söndag :)


Ska vänta och se om mobilen hade tänkt funka som den ska , den skulle ta 24 timmar innan det blir aktivt men det har gått de... Så av vaktar en stund annars går jag tilll tele2 butiken och kolla vad det är för fel...eller kanske bara jag som inte har gjort rätt haha... kan ju vara det !

Kommentarer

Postat av: Cecilia Uhr

Publicerad 2011-10-21 09:57:33

Hej Caroline,



Om du har köpt en iPhone 4 kan det ta upp till 24 timmar för det nya SIM-kortet att aktiveras. Efter det behöver du även aktivera din nya telefon i iTunes för att den ska börja fungera. Detta kan vår iPhone-support hjälpa dig med, du når oss på 0772-25 25 25. Du är självklart välkommen att ringa oss eller chatta med oss på http://www.tele2.se/kundservice/kontakta-oss.html om du har andra frågor. Det går även bra att mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela