Milysmiley

morrn morrn

Publicerad 2011-10-24 11:11:54 i allt och inget

God morgon !

Vart tog det fina vädret vägen? Va ju sol!
nåja...Vart dålig upptatering på senaste
men vill inte sitta allt för mycket vid datan
När Mileys farmor var här..

Nu väntar jag bara på att älskling ska komma hem , han är i Enköping och ska klippa sig..Hoppas han kommer hem i bra tid för sen försvinner han igen..han ska jobba kväll.
Då är det tur att jag har min lilla Miley
så man slipper vara helt ensam.

Måste bara säga att
Worldfeud förstör mitt liv haha !
När man väl börjat med det så sitter man
där sen...inte okej !




Nu ska jag ta mig en kaffe och sen en dusch , efter det kan jag nog orka vara en människa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela