Milysmiley

Kallt

Publicerad 2011-10-20 19:39:20 i allt och inget

Fytusan vad det börjar bli kallt ute ! Använder vinterjacka redan nu , jag vet inte hur jag ska överleva vintern ! Haha använder också uggs , finns inge värre än att frysa ..Hatar att frysa om fötter och händer.. Så ska försöka hitta ett par riktigt varma men inte för klumpiga hanskar till vintern.

Nu håller älskling på med mat..
På menyn står det fläskfilegryta , har inte gjort det tidigare men hoppas på att det blir gott :)
Jätte sen mat idag , blev så efter som det har kommit lite hinder under dagen som har tagit tid att komma över.
Sånt som händer ibland :)

Nu funkar äntligen telefonen ! Jag har precis lärt mig den hehe..
Jäkla skillnad från min tegelsten kan man säga.
Är super nöjd med den , ännu ett tack till pappsen <3

Nu ska jag ta en gnällig tjej som inte är på humör för nånting !
Se vad vi ska hitta på ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela