Milysmiley

god morgon

Publicerad 2011-10-26 10:15:34 i allt och inget

Har precis vart och lämnat mitt lilla troll på dagis , gick bättre att lämna henne idag :)
Dem har även fotografering med dagis idag , så ska bli jätte spännande att se bilderna på henne sen (=

Nu ska jag få ordning lite i hemmet , ska torka badrumsgolvet eftersom en viss Miley fick tag i min kajalpenna i morse och måla lite på golvet..hmm dumt av mig att ha lagt den i höjd som hon kommer åt..jaja sånt som händer :)
Sen hoppas jag på att hinna åka till Willys innan Miley slutar på dagis , går lite fortare att handla då.
Måste komma ihåg tvättstugenyckeln så jag kan boka tvätt tid, glömmer alltid att ta med den där förbaskade nyckeln !!
Skulle vara så skönt att ha en tvättmaskin hemma , vad tid man skulle spara istället för att springa upp och ner till tvättstugan..

dags att ta tag i allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela