Milysmiley

Falskspel är inte okej

Publicerad 2011-10-22 14:42:54 i allt och inget

Nu är inte jag speciellt glad , är så trött på detta jävla falskspel !! Varför ska man hålla
på låtsas vara trevlig när personen själva verket inte vill vara det....
tex när jag är med Petter är personen jätte gullig och snäll , så fort jag går ensam är hon otrevlig och kollar snett..såna där små saker.

Hur fan orkar man hålla på falskspela ?? Jag vet att personen har något emot mig men har ingen aning varför...Menar
vad ska jag gjort denna person ?!
Jag är inte den som är otrevlig , jag har gett personen en chans till tycker alla kan väl bättra sig men ICKE !
Bara för att hon känner för att vara otrevlig och bitter emot mig tänker inte jag vara likadan..Men jag tycker inte om
att personen kan vara så in åt helvete falsk...snacka om att man kan få fel uppfattning om folk....

Det som är mer synd att är personen inte kan kläcka ur sig vad problemet nu är..för jag har absolut ingen aning.


Bara pinsamt att personen är äldre än mig och måste beete sig som om personen vore kanske 15 år ?!


Snälla väx upp , så  jävla löjligt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela