Milysmiley

Doktorbesök

Publicerad 2011-10-25 10:38:27 i allt och inget

God morgon !
Jag och Miley ska snart ge oss iväg
till läkaren.
Vi va där igår eftersom Mileys öra är inte
riktigt som de ska. det högst upp
på örat är det ett sår och jätte rött runt sen är det som ett jätte stort blåmärke
runt hela de. ..

M är inte febrig eller nånting sånt så hoppas
det inte är nå fara !
Så om det inte är nånting får Miley gå till dagis i morgon , skulle vara bra om hon
gjorde det eftersom jag har klipptid
i morgon..Visst skulle det lösa sig annars
också men det underlättar ju lite.

Sen måste jag skriva en matlista , ska
åka till Willys med min bror när han kommer
hem från jobbet.
Så typiskt mig att alltid glömma handla hem
saker man behöver..
Ibland hjälper det inte att man har en kom ihåg lapp..
Jag tänker nästan alltid "det var inte så mycket det här kommer jag ihåg" och lägger ifrån mig lappen..


Nej nu får jag ligga på lite så att vi kommer
i tid !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela