Milysmiley

bra dag

Publicerad 2011-10-21 16:42:59 i allt och inget

Vi har nyss kommit in från en jätte härlig promenad ! Planen va att vi skulle till parken så Miley fick leka av sig lite. men icke , hon skulle sova istället.
Hon vakna för en stund sen med ett mycket glatt humör , så det känns bra det ;D

Planer för resten av dagen är inte något speciellt ska laga mat blir sån där röd curry kyckling.
Sen ska vi ha en tjockiskväll med chips , dipp och film.

Ska se The Town , själv tycke jag den är väldigt bra så för mig gör det inget att se den igen! :)

I morgon kommer även min lillebror hit och ska sova här till på Söndag :)

Så lägenheten blir nästan överfull haha.
Tur att vi har plats för alla :)

Nu ska jag busa lite med energiknippet
innan dags för att ordna med maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela