Milysmiley

underbara väder

Publicerad 2011-11-13 12:49:41 i allt och inget

Kom precis in från en jätte härlig promenad !! 
Det här vädret var precis det som behövdes för att samla lite ork till att städa och få det fint :)

Jag har fått ett sånt där enormt gårds sug nu igen ! det har jag hela tiden men jag vill köpa hästgård och det är
nu..sen var det bara dem där jäkla pengarna ! Jag hatar PENGAR ! Hatar att allt ska handla om pengar vad det än
gäller ! BLÄÄ !

Och ska man bli miljonär så ska man ha förtjänat dem pengarna tycker jag !
nog om det !

Har funderat på hur många timmar varje månad man spenderar på att sitta inne på internet , menar det är inte bara
vid datan man är uppkopplad det är även via mobilen...haha shit vad mycket annat man skulle kunna göra alla dessa timmar helt sjukt hur man är beroende av internet idag.

Tänk om alla mobiler och datorer bara försvann , hur skulle man överleva då ?
När folk åker på semester så ser man till att man fortfarande har kontakt med internet haha alltså helt sjukt att man hela tiden måste ha det till hands, det är inget fel jag är en sån som inte skulle klara mig utan internet.

Nu ska jag släppa internet ettag och städa (=

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela