Milysmiley

Söndag

Publicerad 2011-11-20 19:16:04 i allt och inget

Söndagströttan är och spökar !
Har vart så himla trött idag hela dagen !
Men har fått en hel del gjort.
Har stor städat hela lägenheten , rensat alla mina kläder och vikt in fint i gareroberna. trodde
det aldrig skulle ta slut..herregud vad kläder jag har men ändå inget att ha på mig ?!


Helgen har bara sprungit iväg kan man säga
haft fullt upp hela helgen , haft besök och vart på besök uppe hos Petters pappa.

I morgon ska det tvättas och hälsa på min pappa som är hem kommen efter två dagars kryssning :D
Så blir trevligt , Miley är den som blir mest glad kan jag misstänka hehe.

Är super glad för att vi fick hem Mileys dagisfoton :D Slipper ramen vi köpte stå tom ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela