Milysmiley

myskväll

Publicerad 2011-11-14 19:15:07 i allt och inget

Ska snart gå och möta Alexandra i centrum handla lite och hämta ut paket.
Sen blir det hem hit och ha myskväll  med sex and the city filmen :) kan man snacka om tjejkväll hehe.



Nu väntar jag bara på ett sms från denna tjej så jag kan börja gå haha!
Har iaf hunnit städa bara torka golven kvar med det tar jag i morgon när jag lämnat Miley på dagis.
Funderar om man ska köpa nå gott till filmen , är sjukt sugen på frukt !! Men får se vad det blir.
Säga hej till älskling på samma sväng , han jobbar kväll så han är inte hemma fören halv 11 ikväll..
han jobbar kväll i morgon också. tråkigt när han är borta kvällstid så mycket.

Men den här veckan är han lite ledig som tur är :) Förra veckan jobbade han 6 dagar va ledig en dag på hela veckan...kändes så jag knappt hann se honom nånting :(
Mest tråkiga är att han jobbar julafton , inte hela julafton men till kl 2..så han missar ju hela morgonen.:(

Nåja , ska väl göra nått innan det är dags att gå :)
ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela