Milysmiley

Miley är en pojke när hon inte har rosa kläder ?

Publicerad 2011-11-18 17:41:44 i allt och inget

Idag när vi var i parken så träffade vi ett tvillingpar som va där med sin mormor/farmor , hon frågar oss om Miley är en pojke eftersom hon har en blå regn overall.
Samtidigt har hon rosa mössa , rosa gummistövlar och vantar.
Nej det är en flicka , hon använder olika färger på sina kläder.

Jag måste inte köpa alla Mileys kläder i flickfärger bara för att hon är en tjej. Det finns ju så mycket fina färger.
Bara för man har blått är man inte pojke , visst kan man lätt tro det för att flickor alltid ska ha rosa och såna färger hela dem.


Så när Miley har sin blåa overall så är hon en pojke :) vilken tur vi har som både har en pojke och en flicka beroende på vilken färg vi använder på henne :)
Tycker inte alls det är fel att använda alla olika färger på barn...Menar för ja har en grön eller blå tröja på mig är inte jag en kille samma med barn :)

Lite kul ett undantag när vi stog i samma hiss som en äldre tant.
Åhh vilken söt pojke
nej det är en flicka , då Miley var helklädd i rosa riktigt flickiga kläder.
Tanten bestämt nej jag ser att det är en pojke.

haha va ?! Ja människor är allt roliga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela