Milysmiley

Måndag

Publicerad 2011-11-21 16:54:36 i allt och inget

Den här dagen har vi spenderat hos min pappa :)
Miley har vart super glad för att få träffa morfar igen , han har köpt en cool rock T-shirt till henne från rockbåten.
Har precis ätit middag och älskling försvann till jobbet.
Jag valde att stanna hos pappa , få lite sällskap än att sitta själv hemma hela kvällen.
Perfekt att gå hem vid 8 tiden så somnar Miley i vagnen för natten.


Känns som klockan ska vara så mycket mer än bara 5 ?! Känner mig jätte trött redan nu !!
Längtar verkligen tills ikväll när det är dags för att sova.
Älskling kommer hem så sent så ska nog lägga mig tidigare , känns som att jag inte orkar sitta uppe och vänta tills han kommer hem...

Om så inte Miley envisas med att vara vaken som igår kväll..
Hon hade bestämt sig för att inte sova , men tillslut somnade hon vid 11 tiden efter mycket om och men..
Inte okej !!
Ikväll ska hon somna och sova i tid ! Inte små vakna och vara busig...Dagis i morgon ju

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela