Milysmiley

allting arbetar mot mig

Publicerad 2011-11-11 15:56:00 i allt och inget

Lillebror kom på besök , han ska stanna här tills i morgon :)
Tur då får man lite hjälp med Miley :)
Jag blev så irreterad , gick till Ica för att ta Petters kort så jag kunde handla nån stadigare lunch efter som det blir senare middag idag ... När vi kommer till Ica så är inte Petter där och folk överalllt ! Så gick det ju med
den lunchen...Har iaf gett Miley havregrynsgröt med banan så hon är mätt om magen iaf :)

Nu ska man försöka komma på nå lunch till sig själv men orkar egentligen inte laga i ordning något idag..
Har inte så mycket hemma heller... bajs på den här dagen som arbetar mot mig.

Känns som det blivit dystra inlägg på senaste ... men har inte så mycket posetiv energi när man är sjuk

 

börjar blogga igen när jag blivit frisk ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela