Milysmiley

Underbar dag !

Publicerad 2011-12-05 15:19:38 i allt och inget

Den här dagen har gjort mig så himla glad ! :D
Det har bara vart en jätte glad  härlig dag med mina älsklingar !!
Tyvärr så ska älskling jobba kväll , tur att vi hade en sån himla bra dag iaf :)

Jag är jätte sugen på att gå på Julmarknad men vet inte riktigt vart , nå bra tips ? :)

Det är inte alls långt kvar till Julafton , shit vart har tiden tagit vägen ? Var det inte nyss sommar liksom ?
Längtar till Julafton så himlans mysig dag de ! Får träffa släkt man inte ser så ofta och sånt. :)
De mindre kul är att älskling jobbar julafton 7- 14.00 så han missar hela julfrukosten och första paket öppningen med Miley på morgonen. :(
Det är lite små tråkigt måste jag säga !! Varför ska han behöva jobba jul när han har barn ??
Visst ska man inte särbehandla för de men det finns ju andra som skulle kunnat jobba som inte har barn..
Nåja sånt är livet.

Dags att börja med maten så den blir klar i tid och efter det ska Miley badas !!

hejsvejs på en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela