Milysmiley

tråkväder

Publicerad 2011-12-15 18:17:00 i allt och inget

God kväller :)

Vart en riktigt seg dag idag , har mått lite halv dåligt och Miley också :(
Bara längtar tills senare då man ska gå och lägga sig ! Känns som jag inte har sovit en blund i natt kan jag säga !
Vet inte varför , jobbigt när det blir så iaf.


En sommar bild från Gotland.

När det är sånt här skitväder och ingen snö så kan man ju inte annat än att längta till sommaren !!
Men den är nog snart här ska vi se , eftersom det helt plötsligt snart är julafton.. förstår inte hur tiden kan gå så fort !!
Ja helt plötsligt har man väl blivit 50 år också ?!
Jag som brukar tycka dagarna går segt men sista tiden har de verkligen fått fart !

Har inga speciella planer för helgen. Älskling jobbar så jag får hitta på något kul på egen hand denna helg också!
Funderar om man kanske ska baka något ? Fårse vad som händer... Ni kan ju alltid höra av er annars också (=

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela