Milysmiley

Tisdag

Publicerad 2011-12-27 16:00:29 i allt och inget

Idag har en glad tjej varit på dagis :)
Super glada Miley ville inte följa med oss hem från dagis när hon äntligen blivit frisk nog att få gå dit :)
Ikväll kommer även farmor från Gotland och hälsar på oss ett par dagar :)
Kommer bli kul har inte träffat henne på säkert en fyra månader.

Ska snart äta middag sen ska jag promenera hem till pappa med lite tvätt och tvätta.. alla tider i tvättstugan var fullbokade så det sög ju lite grann.. Roligare att tvätta hemma hos pappa ändå :)



Nu är även nyårs planerna klara.
Det blir hemma hos far min , mina kusiner och faster kommer dit , så kommer bli jätte kul att fira ihop med dem :) Kommer inte ihåg när jag fira nyår med kusinerna sist.
Så blir god middag , fira min bror som fyller år och bada lite Jacuzzi förstås =)

Vad har ni för planer till nyår ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela