Milysmiley

Onsdag

Publicerad 2011-12-07 13:39:02 i allt och inget

Jag som nästan trodde vi skulle få snö ! :( Och nu regnar allt bort mer eller mindre ! it sucks !

Ska snart iväg och hämta skruttis på dagis och ha utvecklingssamtal om man kallar det så på dagisnivå ?
ska bli jätte spännande och höra vad dem har att säga :D !
Har inga större planer för dagen , har bara tagit det lugnt hittils så fårse om man gör lite nytta sen:)

Min energi sökes , nån som har snott den från mig idag ! Hatar att gå och känna mig trött hela tiden..
Mycket roligare att ha en massa energi , förhoppningsvis delar Miley med sig lite av sin energi :)
vore ju inte helt fel.

Nån som har sett Julkalendern hittils ? har missat den totalt !
Hoppas den är bättre i år , senaste år har det bara vart helt värdelöst ?
Tycker dem kan ta och visa gamla julkalender istället för att göra nya som inte är bra..

Dags att göra sista ryck innan dagishämtning
hejsvejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela