Milysmiley

För länge sen jag skrev

Publicerad 2011-12-13 20:02:44 i allt och inget

Halloj !
Jag blir så arg på internet hemma ! det funkar när den själv tycker det.. så har bara kunnat vara inne via mobilen..
Jäkla skit internet !

Nu är jag hemma hos pappa , har haft lucia fika här :) Myys.
Lite snö på backen hade inte skadar direkt !!


























Just nu väntar jag på att pappa ska köra oss hem , inte direkt kul väder att gå hem i eftersom han bor typ 1,5 km från oss haha :)

En sak helt sjukt att det redan är julafton nästa vecka !!! vafan hände med tiden ???
Tyckte det nyss var långt kvar men nejdå , tiden har bara sprungit iväg.

Nu sådär lagom till Julafton kommer älskling jobba jätte mycket som kvällar och hela helgen plus att han jobbar hela nästa helg.
JULAFTON ?!! Nån annan som inte har barn kunde ha fått jobbat då istället !
Julen beyder mycket för mig , va med familjen liksom.. Men älskling ser jag inte röken av fören vid halv 3 ?!
Jäkla skit !

Nej nu ska jag sätta fart och klä på Miley sen ut till bilen.
ska ge internet hemma en sista chans annars ryker det.. kan ju tele2 ta det i sin röv eller nått liknande.

Kommentarer

Postat av: Tele2

Publicerad 2011-12-14 15:15:45

Hej Caroline,



Vi på Tele2 tycker att det är tråkigt att du har problem med din internetuppkoppling och vill få det

att fungera för dig. Vi rekommenderar om du har möjlighet att du går in på http://www.tele2.se/kundservice-bredband-sjalvhjalp.html och laddar ner vårt felsökningsprogram. I många fall räcker det med att använda detta program för att åtgärda felet. Skulle inte detta hjälpa är det snabbaste sättet att ringa vår tekniska support på 0772-25 25 25 som kan påbörja en felsökning direkt. Om du har några frågor eller funderingar kan du gärna mejla mig på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela