Milysmiley

Nattinlägg

Publicerad 2011-08-16 00:54:36 i Gotland

Jag och Petter hade verkligen det jätte mysigt på stranden tidigare ikväll.
Hade en flaska rödvin och levande ljus :)
Blev verkligen jätte lyckat :D
Jag borde verkligen gå och lägga mig klockan är för mycket.
Men svårt att slita sig när man kollar på Braveheart , så jädrans bra !!
Petter har somnat i soffan..Sådär jätte social när man ska mysa och
kolla film...haha som vanligt då.
Miley sover nog lika djupt som far sin.. :P
Ska nog krävas en hel del för att väcka dem båda.

Skulle också kunna somna lika lätt som Petter.
Räcker med att han lägger sig i sängen så sover han efter typ 2 minuter.
jag kan ligga vaken i timme och inte mer innan jag somnar..Jätte
jobbigt =/ Det värsta är att jag kollar klockan hela tiden så man
blir ju inte mindre stressad av det..

Nu ska jag fixa till sängkläderna innan det är dags att lägga sig..
Hatar att sova om lakanet är för skrynkligt.. så himla obekvämt..

Dags att stänga igen datan.
God natt sov gott !!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela