Milysmiley

gårdagen :)

Publicerad 2011-08-14 11:09:10 i Gotland

God morgon :)
Jag och älskling hade en kul och lite galen kväll igår...haha
Vi satt på en ganska mysig krog på ute serveringen..:)
På hemvägen gick vi strandpromenaden..eller ja det gick som det gick.
Jag skulle stödja mig mot en cementvägg och bakom var det galler  för att ta av mig klackskorna och så la jag kameran och mobilen på kanten.. vipps så åker kameran ner mellan gallret och cementväggen , så jag klämmer mig ner får tag i kameran , inga problem... tills jag skulle upp igen.Då jag ingsåg att det var skruvar som stack ut över allt på hela väggen.. haha shiit vad det tog tid innan jag väl kom upp därifrån.
När vi kommer hem och ska lägga oss , ser jag bara en massa rivsår på kroppen från dem dumma skruvarna och mitt linne helt förstört.. Men ganska värt det ända, vi hade ju kul !! =)

Tror inte vi har nå större planer idag , vädret är väl lite sådär..Blåsigt /monligt och lite sol...
Promenad blir det iaf :)


Miley sitter i farmors fåtölj , ganska nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela