Milysmiley

Framme

Publicerad 2011-08-10 17:33:47 i Gotland

Hade tänkt göra ett inlägg på båten , så blev det ju inte eftersom jag inte kunde koppla upp internet där.
Men nu är vi äntligen framme i Slite ! Hur skönt som helst Miley ligger och sover , även om man skulle släppa en bomb brevid henne skulle hon nog inte vakna haha.
Hon skötte sig så himla bra under den långa resan !Båten tyckte hon var kul , fick träffa massa andra barn och leka med !
Just nu sitter vi och dricker kaffe och pratar lite , eller ja jag är väl inte så social...haha 
Jag hoppas på att vi kommer få en super bra vecka här , kommer iaf vara en mycket bra uppdatering på den här bloggen =)

Bild från båten som älskling tog när vi närmande oss ön :)

Vet det ser ut som jag har skägg..SKÄGG !

Älskade sötnosen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela