Milysmiley

Första inlägget

Publicerad 2011-08-06 12:44:53 i Gotland

Hallå allihopa !
Här är mitt första inlägg och sidan ska
"renoveras" lite :)  Jag lämnar över designen till min pojkvän eftersom han kan det där med webbdesign och allt.
Lite om mig själv
Jag heter Caroline är 19 år och bor i Bålsta.
Jag har en dotter som fyller 1 år den 23 Augusti , så har jag en underbar pojkvän som är lika gammal som mig :) "gammal" haha ung kanske det ska stå ?
Just nu bor vi i en lägenhet , spånar på att köpa oss en egen så fort Miley hamnar på dagis och jag får börja jobba.

Det var väl lite kort och gott om mig själv , bloggen kommer hållas ganska mycket upptaterad eftersom jag kommer ha massa tid att slänga in blogg inlägg då och då :)


Min tuffing <3
En bild på min lilla tuffing :)

Hoppas ni kommer tycka om min blogg... :)


Kommentarer

Postat av: Patricia, Wilja & Bebis!

Publicerad 2011-08-12 23:05:25

Va kul att se dig här! :D

Tröttnade du på den andra sidan? säger de, blogg.se är den bästa att starta med! lätt att ha och göra med också. Va härligt ni ser ut att ha haft det :)



Kramar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela