Milysmiley

Besök hos Petters mormor

Publicerad 2011-08-17 17:44:50 i Gotland


Hästen Hugo ,jag och Miley

Hubbe

Hugo , Miley och pappa :)

Varit jätte kul ute hos Petters mormor :)
Träffade lite av hans släkt också :)
Miley tyckte det var jätte kul med alla djuren som fanns och krypa
omkring och rycka gräs...hehe
Har mer eller mindre kommit hem till Slite igen , snart kommer besök.
Petters morbror tror jag att det är som kommer.
Men det är ju alltid trevlgit :)
Jag längtar bara efter middag , blir grillad kyckling...Jag som ÄLSKAR kyckling =D

Sen blir det att packa , ska ju åka hem i morgon redan :( Men ska ända ska det bli skönt
att komma hem , speciellt till sin egen säng =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela