Milysmiley

vart tog vädret vägen ?

Publicerad 2012-03-29 12:52:09 i allt och inget


Nu sover lilltjejen , hade ju tänkt ha en dag ute men vad är det med vädret ?! från värsta bra sol till regn och växlar hela tiden.. Då får det bli lite nytta gjort här hemma istället..Jippi ?!
Jag tycker om att ha ordning och så men jag hatar att städa haha... inge bra det där.
Kanske inte hatar att städa men det börjar bli lite enformigt om man säger så. Det är ju jätte skönt när det gjort så i själva verket är det bara att sätta igång för man tror ju alltid att det ska vara jobbigare än vad det egentigen är.
Fast älskling får dammsuga när han kommer hem från jobbet..haha livrädd för dammsugaren nu sen Petter fick stötar från den när han dammsög. Jag är livrädd för el , knappt så jag kan byta en glödlampa utan att jag tror att jag ska dö av en stöt... haha ..Tur att man har en karl som sköter såna saker :)

Miley har även varit duktig och plockat ur allt i diskmaskinen jag plockat in , ja hon ville ju bara hjälpa till :)
Dags att ta fram städkärringen inom mig och köra igång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela