Milysmiley

kväll!

Publicerad 2012-12-03 23:18:52 i allt och inget

Usch känns som jag allvarligt kommer att frysa i hjäl denna vinter! Fytusan vad det är sjukt kallt!
Hur ska jag överleva med klänning och tunna strumpbyxor på onsdag då det är julbord i Stockholm! Vill man vara fin får man lida pin. Förmodligen kommer jag hata mig själv för dåligt klädval när man står på perrongen.
När jag bestämde mig för klädvalet för någon månad sedan kunde jag aldrig anat att det skulle bli såhär kallt just den här veckan! Kunde inte ha väntat tills nästa vecka?
Nej nej känns lite negativ här , fast glad negativ om man kan vara det är jag nog det.

Nu är det dags för att sova , upp tidigt i morgon!:-)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela