Milysmiley

god natt

Publicerad 2012-03-26 23:02:13 i allt och inget

Nu är älskling hemma och dags för att förberda för morgondagen så man slipper
stressa i morgon på morgonen.
Känns som ögonen går i kors på mig just nu , helt slut !! Ska bli så skönt att gå och lägga sig !
I just såna här tillfällen man inser hur mycket man uppskattar sin säng ! Finns det något bättre ?!

Jag brukar kunna vara mer än nattuggla , men på senaste tiden har jag börja
känna mig dö trött redan vid 8 - 9 tiden...Har även har svårt för att somna har kunnat
legat i sängen mer än en timme och bara vrida och vända på sig tills man ligger någolunda bra för att kunna somna
Men det problemet finns ju direkt inte längre skulle jag vilja påstå...Helt okej skönt :)

Nu är det dags för mig och älskling att krypa ner i sängen , ny dag i morgon att vara pigg och glad till :)
Natti på er!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela