Milysmiley

Morgon

Publicerad 2012-03-28 10:39:43 i allt och inget

God morgon !
Här hemma är vi pigga och glada (ja nästan iaf) Jag är lite seg startad i huvudet , tar en stund innan jag är igång !
Ska snart göra mig lite i ordning och kasta av mig mjukisdressen och ta på något mer vardagligt om man säger så.
Sen ska vi ut och gå promenad med Alexandra :D Skönt att ha lite "vuxet" sällskap när man går promenad , annars är det nästan alltid bara jag och Miley.Så det blir kul med lite sällskap.



Dags för att fylla på med lite kaffe och sätta sig framför spegeln och bli lite mer människa.. :)
Eftersom mitt premium på Spotify har försvunnit så kör vi nog på lite radio :)

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2012-03-28 10:59:15

Hej!

söt blogg :)

Kika gärna in på min HelgensBlogg-tävling! :)

Kram!

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-28 13:04:06

Hej, allt bra? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela