Milysmiley

huvudvääärk!

Publicerad 2012-03-30 15:28:25 i allt och inget

Har fått huvudvärk ni igen ! usch orkar verkligen inte !
Vill bara lägga mig i sängen och kolla film med massa onyttigheter och tycka synd om mig själv..En annan gång kanske.
Morfar var förbi en stund med gossedjur till Miley , hon blir bortskämd utav honom kan man säga.
Hon sover fortfarande , trött tjej ? gör ju inget , då hinner jag ta alvedon och ta de lite lugnt så huvudvärken kanske hinner släppa lite tills hon vaknar.


Hoppas tiden tänker gå fort tills ikväll , jag vill bara gå och soooova ! All min energi har bara försvunnit..poff liksom.
Vädret gör det inte så mycket bättre heller , vädergudarna verkar inte kunna bestämma sig alls...
Helgen kan väl få bli fint ?!
Nej lite värktabletter på det här så är man nog tillbaka som människa igen... tack för att alvedon finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela