Milysmiley

god grinig morgon

Publicerad 2012-03-30 10:50:32 i allt och inget

God morgon !
Har en liten tjej som har vaknat på helt fel sidan. Hon är så jädra grinig och ingenting duger..verkligen ingenting !!  Hoppas på att hon tänker ta fram sitt bättre humör sen , vill inte ha en hel dag med en grining liten.

haha en rolig bild kom upp på facebook , en barndomskompis som hade hittat en gammail bild på oss och hennes lilla ponny.

Ja herregud ...tänka sig vad åren går fort när man ser gamla bilder såhära. Jätte kul när det dyker upp gamla bilder. Synd att jag själv knappt har några , så det är bra att andra har kvar :)

Nu ska jag väl fortsätta försöka få världens grinigaste och trotsigaste tjej lite gladare... jag önskar mig själv lycka till...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela