Milysmiley

glada tjejor

Publicerad 2012-03-30 17:05:53 i allt och inget

Jag är på gott humör nu när huvudvärken har släppt och Miley vakna på den glada sidan denna gång !
När skruttan vakna myste vi i soffan och kolla på barnpogram , åt lite äpple och knäckebröd.
Ska börja med maten alldeles strax så fick bara bli nånting enkelt innan :).



Sen ska jag städa det sista så vi får njuta av ren lägenhet i helgen :) haha
ja eller tills i morgon iaf ? Det blir lite små stökigt när Miley är i farten med alla sina miljoner grejer hon ska ha fram och visa :) Det är inte så jobbigt att plocka tillbaka hennes leksaker i rummet.. dessvärre att dammsuga och torka golven hela tiden efter de vagnen drar med sig in i lägenheten.. det är jobbigare tycker jag.
Mitt smink är ännu inte återfunnet , vart tusan kan det ha tagit vägen ?
jaja dags för att göra nytta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela